A Naruto: Ninja Arena társasjátékban a csúninvizsgák teljes fordulatszámon pörögnek! Ez a tökéletes lehetőség Naruto, Sasuke, Sakura és Shikamaru számára, hogy őrült küzdelmekbe vessék magukat és tökélyre fejlesszék a technikájukat. A fiatal nindzsák a képességeik legjavát nyújtva igyekeznek találatokat bevinni az ellenfeleiknek.
Te meddig maradsz talpon?
Játékosszám: 2-4 fő | Játékidő: 15-30 perc | Korosztály: 10+
A Naruto: Ninja Arena az első játék, amely a Roll & Clash rendszert használja. A játék során olyan gyorsan dobsz a kockáiddal, ahogy csak tudsz, és használod az eredményeket ahhoz, hogy aktiváld a technikáidat, miközben nem áll le a játék. Mindenki egyszerre játszik egy őrült küzdelemben, hogy az utolsó talpon maradó nindzsa legyen! A játék akkor ér véget, amikor minden játékos kiesik vagy kivétel egy személy.
A Naruto: Ninja Arena egy valósidejű játék, ahol az egyszerre zajló őrült küzdelemben is részt vehetsz! Vajon Te maradsz utolsóként talpon?
Vegyétek a kezetekbe az 5 dobókockát és dobjatok velük. Sikerrel jársz, ha a dobott oldalak megegyeznek az egyik technikáddal. Dobj újra annyiszor, ahányszor szeretnél, hogy tökéletes kombinációt érj el, majd aktiváld az egyik technikádat! (A többiek nem kell megálljanak, és tovább dobják a kockáikat.) Ha végeztél, vedd vissza a dobókockáidat, és újra dobd őket!
Minden nindzsa harmadik technikája támadás. Ha valamelyik játékos öt szimbólumot mutat az támadáslapján, akkor le kell csapnia az Uzumaki-lapka közepén lévő lapkra! Ekkor következnek a következő lépések:
Találat: Aki utoljára csap az Uzamaki-lapka közepére, 2 extra találatjelölőt szerez.
Találatok összesítése: Minden játékos a találatjelölők alapján szenved sérülést.
Támadás: A támadást aktiváló játékos fordítsa meg a támadáslapját, és az hatása mostantól aktív.
A játék akkor ér véget, amikor egy játékos kivételével az összes többi ki lett ütve. Az utolsó talpon maradó játékos nyer!
Feltudsz nőni a feladathoz?
Doboz tartalma:
4 kétszínű nindzsatábla
4 kétszínű támadáslapka
1 nagy Uzumaki-lapka
4 fekete-fehér + 16 színes dobókocka
50 találatjelölő
1 Shikamaru árnyékjelölő
4 sérüléskocka
szabálykönyv