A sárkány, amely évek óta zsarnokoskodott a Karak-kastély vidékén, végre elesett. Karak titokzatos ura sem jelent már fenyegetést. A hősök, akiket a személyes, gyakran nagyon is különböző motivációik miatt csupán a sors köt össze, most végre megkönnyebbülten lélegezhetnek fel.
Játékosszám: 2-5 fő | Játékidő: 45-90 perc | Korosztály: 10+
A Karak II egy önállóan játszható folytatása a BGG Top 10 gyerekjátékok között szereplő Karak játékának. A második rész egy összetettebb réteget ad hozzá, miközben továbbra is könnyen megközelíthető marad a gyerekek számára. Minden játékos egy hőssé válik, aki megpróbál szörnyeket és vezérüket, a Sötét Tábornokot legyőzni. Ehhez azonban erőforrásokat kell gyűjteniük, városokat építeniük és új egységeket (kockákkal jelölve) képezniük a hadseregükbe.
Ahogy a játék során a játékosok legyőzik a szörnyeket, erőteljes Lélekköveket szereznek – és a játék végén az a játékos nyer, aki a legtöbb Lélekkövet gyűjti össze.
A megkönnyebbülés nem tart sokáig. Alighogy megpillantották a napfényt, és felmásztak a romos kastély lőréseihez, megremegett a föld, és ameddig a szem ellátott, szakadékok nyíltak meg mindenfelé. A föld mélyéből félelmetes lények özönlöttek ki, amilyenekkel a hősök még sosem találkoztak. Tán a sárkány bosszúja ez?
Vagy a rémisztő szörnyeteg valójában valami még rettenetesebbtől óvta a világot? Hőseinket nem tántorítja el semmi - Karak katakombáiból megerősödött önbizalommal és egy rakás rendkívül értékes kinccsel tértek vissza. És talán még valamivel: a vággyal, hogy szándékaiknak megfelelően változtassák meg a világot. Úgy gondolják, hogy képesek elbánni ellenségeikkel - bár ezúttal valószínűleg nem egyedül kell ezt megtenniük...
A Karak II egy versengő, kalandozós társasjáték, amelyben a játékosok hősként a Karak-kastély környékét fedezik fel, harcolnak a felbukkanó szörnyekkel, és különböző jutalmakhoz jutnak. A felszabadított területeken erőforrások után kutathatnak, településeket építhetnek, ahol többek között újabb egységeket képezhetnek ki a hadseregükbe, hogy segítségükkel szembeszállhassanak a világuralomra törekvő sötét erőkkel.
Neked is ott a helyed Karak II világában! Szerezd be most, és merülj el a kalandokban!