1. A vadászok a terepen a - sakkjátékból ismert - lóugrás szabályai szerint mozoghatnak. Tehát az indulópontjukból kiindulva tetszés szerinti irányba előre két mezőt és oldalra egy mezőt léphetnek egy-egy lépés alkalmával.
2. Olyan mezőre, amelynek piros a szegélye, nem léphetnek, mert ott közlekedési akadály állja útjukat. (erdőtűz, jégzajlás, számum, csapda, bozót, vad törzsek, sziklatorlasz, szakadék)
3. Az indulópontokra a játék folyamán rálépni nem szabad.
4. Olyan mezőre sem léphet a játékos, amelyen már egy másik vadász áll. Egymást kiütni tilos!
5. Ha olyan mezőre lép a vadász, amely valamilyen vadállatot ábrázol, elfogja, vagyis a kártyák közül kikeresi magának a hasonló ábrát. A kártyán látható az állat neve és az állatkert által térítendő "vételár".
6. Ha olyan mezőt érint valaki, amelynek a kártyája már másnál van, az azt jelenti, hogy az állatot nem tudta megszerezni, kártyát tehát nem kaphat.
7. Az a vadász, aki olyan helyzetbe kerül (vagy ellenfelei olyan helyzetbe hozzák), hogy nem tud ellépni, a helyén marad.
8. A játéknak akkor van vége, ha az összes kártya a játékosok kezébe került.
9. A játékot többször is meg lehet ismételni, és ha minden játék eredményét összesítik a játékosok, megállapítható az "összetett" győztes.
A játék tartalma:
- 1 játékmező
- 1 játékszabály
- 8 játékfigura
- 80 kártyalap